Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Pадченко Лідія | |
dc.date.accessioned | 2018-04-18T11:24:50Z | |
dc.date.available | 2018-04-18T11:24:50Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1208 | |
dc.description.abstract | Напрямок Fair Play в сучасному олімпійському русі має логічний зв'язок з історією змагань стародавніх греків і принципами їх поведінки, що дійшли до нас із глибини століть, зокрема, були відображені в: "Кодексі честі олімпійців" Стародавньої Греції. Історія сучасного олімпійського руху налічує понад стo років, проте, проблеми дотримання етики та механізм впровадження олімпійських цінностей в практику спорту і повсякденне життя є актуальними і в наш час. Одним з основних факторів, який дозволяє протидіяти негативним проявам у спорті, забезпечує популяризацію олімпійських ідей у світі, в тому числі популяризує необхідність дотримання справедливих правил гри всіма учасниками спортивного руху є широке впровадження в практику олімпійської освіти. Ефективність впровадження олімпійської освіти залежить від узгодженості роботи значного кола організацій. Найбільш доступними шляхами введення етичних принципів в практику спорту і повсякденне життя шляхом олімпійської освіти є: видавнича діяльність, проведення конференцій і семінарів, проведення наукових досліджень, спортивних вікторин та святкових днів, наявність наочної агітації, залучення до агітаційної діяльності відомих спортсменів, тренерів, робота зі засобами масової інформації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | чесна гра | uk_UA |
dc.subject | етика | uk_UA |
dc.subject | олімпійська освіта | uk_UA |
dc.subject | Fair Play | uk_UA |
dc.title | Fair play як складова процесу реалізації олімпійської освіти в олімпійському спорті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |