Fair play як складова процесу реалізації олімпійської освіти в олімпійському спорті

Show simple item record

dc.contributor.author Pадченко Лідія
dc.date.accessioned 2018-04-18T11:24:50Z
dc.date.available 2018-04-18T11:24:50Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1208
dc.description.abstract Напрямок Fair Play в сучасному олімпійському русі має логічний зв'язок з історією змагань стародавніх греків і принципами їх поведінки, що дійшли до нас із глибини століть, зокрема, були відображені в: "Кодексі честі олімпійців" Стародавньої Греції. Історія сучасного олімпійського руху налічує понад стo років, проте, проблеми дотримання етики та механізм впровадження олімпійських цінностей в практику спорту і повсякденне життя є актуальними і в наш час. Одним з основних факторів, який дозволяє протидіяти негативним проявам у спорті, забезпечує популяризацію олімпійських ідей у світі, в тому числі популяризує необхідність дотримання справедливих правил гри всіма учасниками спортивного руху є широке впровадження в практику олімпійської освіти. Ефективність впровадження олімпійської освіти залежить від узгодженості роботи значного кола організацій. Найбільш доступними шляхами введення етичних принципів в практику спорту і повсякденне життя шляхом олімпійської освіти є: видавнича діяльність, проведення конференцій і семінарів, проведення наукових досліджень, спортивних вікторин та святкових днів, наявність наочної агітації, залучення до агітаційної діяльності відомих спортсменів, тренерів, робота зі засобами масової інформації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова uk_UA
dc.subject чесна гра uk_UA
dc.subject етика uk_UA
dc.subject олімпійська освіта uk_UA
dc.subject Fair Play uk_UA
dc.title Fair play як складова процесу реалізації олімпійської освіти в олімпійському спорті uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account