Публікація: Роль спонсорства на сучасному етапі розвитку неолімпійських видів спортивних єдиноборств в Україні
Вантажиться...
Дата
Автори
Лисенко І.
Ібрагімлі Т.
Назва видання
ISSN видання
Назва тому
Видавець
НУФВСУ
Анотація
Незважаючи на популярність багатьох неолімпійських видів спортивних єдиноборств, пошук спонсора сьогодні вимагає
важкої праці та значного обсягу спеціальних знань у галузі маркетингових комунікацій, оскільки, по суті, від підтримки чемпіонатів
та участі в житті різних спортсменів спонсори не отримують прямої фінансової вигоди. Проте спонсорство робить бренд пізнаваним,
а спортивні перемоги автоматично позиціонують спонсора як дуже успішного учасника ринку. Разом із цим в Україні робота зі
спонсорами неолімпійських видів спортивних єдиноборств не ведеться на належному рівні, лише деякі суб’єкти спортивної індустрії
проводять комплексні спонсорські програми, спрямовані на більш продуктивну взаємодію зі спонсором. У зв’язку з цим у статті
подано критичний аналіз закордонної й вітчизняної літератури з проблем спортивного спонсорства та їх особливостей у розвитку
неолімпійських видів спортивних єдиноборств, результати власних соціологічних досліджень серед представників цих видів спорту
й суб’єктів спортивного спонсорства щодо особливостей здійснення цього виду маркетингової комунікації, розкрито фактори, що
негативно впливають на її ефективність, і висвіт лено прогностичні шляхи їх подолання.
Мета дослідження – розкрити особливості й механізми спонсорської діяльності на сучасному етапі розвитку неолімпійських видів
спортивних єдиноборств, що входять до ск ладу Спортивного комітету України.
Методи дослідження: аналіз спеціальних літературних джерел (у тому числі контент-аналіз періодичних видань та інтернет-ресурсів);
аналітичний метод; соціологічне опитування (метод анкетування); метод соціально-педагогічного моніторингу; кластерний аналіз;
факторний аналіз; методи математичної статистики. Результати. Розкрито сутність поняття «спонсорство», особливості мети,
принципи й функції спонсорської діяльності в сучасних неолімпійських видах спортивних єдиноборств. Систематизовано сучасну
класифікацію спонсорської діяльності в неолімпійських видах спортивних єдиноборств. Запропоновано сучасні механізми та дієву
стратегію здійснення спонсорської діяльності в неолімпійських видах спортивних єдиноборств в У країні.
Опис
Лисенко І., Ібрагімлі Т. Р. Роль спонсорства на сучасному етапі розвитку неолімпійських видів спортивних єдиноборств в Україні. Спорт. Освіта. Здоров’я. 2025. № 2. С. 41–49. DOI: https://doi.org/10.32782/sports-education/2025-2-7

