Публікація:
Роль спонсорства на сучасному етапі розвитку неолімпійських видів спортивних єдиноборств в Україні

dc.contributor.authorЛисенко І.
dc.contributor.authorІбрагімлі Т.
dc.date.accessioned2025-11-13T13:12:20Z
dc.date.issued2025
dc.descriptionЛисенко І., Ібрагімлі Т. Р. Роль спонсорства на сучасному етапі розвитку неолімпійських видів спортивних єдиноборств в Україні. Спорт. Освіта. Здоров’я. 2025. № 2. С. 41–49. DOI: https://doi.org/10.32782/sports-education/2025-2-7
dc.description.abstractНезважаючи на популярність багатьох неолімпійських видів спортивних єдиноборств, пошук спонсора сьогодні вимагає важкої праці та значного обсягу спеціальних знань у галузі маркетингових комунікацій, оскільки, по суті, від підтримки чемпіонатів та участі в житті різних спортсменів спонсори не отримують прямої фінансової вигоди. Проте спонсорство робить бренд пізнаваним, а спортивні перемоги автоматично позиціонують спонсора як дуже успішного учасника ринку. Разом із цим в Україні робота зі спонсорами неолімпійських видів спортивних єдиноборств не ведеться на належному рівні, лише деякі суб’єкти спортивної індустрії проводять комплексні спонсорські програми, спрямовані на більш продуктивну взаємодію зі спонсором. У зв’язку з цим у статті подано критичний аналіз закордонної й вітчизняної літератури з проблем спортивного спонсорства та їх особливостей у розвитку неолімпійських видів спортивних єдиноборств, результати власних соціологічних досліджень серед представників цих видів спорту й суб’єктів спортивного спонсорства щодо особливостей здійснення цього виду маркетингової комунікації, розкрито фактори, що негативно впливають на її ефективність, і висвіт лено прогностичні шляхи їх подолання. Мета дослідження – розкрити особливості й механізми спонсорської діяльності на сучасному етапі розвитку неолімпійських видів спортивних єдиноборств, що входять до ск ладу Спортивного комітету України. Методи дослідження: аналіз спеціальних літературних джерел (у тому числі контент-аналіз періодичних видань та інтернет-ресурсів); аналітичний метод; соціологічне опитування (метод анкетування); метод соціально-педагогічного моніторингу; кластерний аналіз; факторний аналіз; методи математичної статистики. Результати. Розкрито сутність поняття «спонсорство», особливості мети, принципи й функції спонсорської діяльності в сучасних неолімпійських видах спортивних єдиноборств. Систематизовано сучасну класифікацію спонсорської діяльності в неолімпійських видах спортивних єдиноборств. Запропоновано сучасні механізми та дієву стратегію здійснення спонсорської діяльності в неолімпійських видах спортивних єдиноборств в У країні.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/sports-education/2025-2-7
dc.identifier.urihttps://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/123456789/6512
dc.language.isouk
dc.publisherНУФВСУ
dc.relation.ispartofseries2 (2025)
dc.subjectспонсорство
dc.subjectспонсорська діяльність
dc.subjectнеолімпійські види спортивних єдиноборств
dc.subjectтипи спонсорів
dc.subjectмаркетингова стратегія
dc.titleРоль спонсорства на сучасному етапі розвитку неолімпійських видів спортивних єдиноборств в Україні
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Спорт. Освіта. здоров'я.pdf
Розмір:
635.48 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
3.69 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: