Аннотации:
Кіберспорт поєднує риси традиційного спорту (змагальна складова), розважальної сфери (емоційна складова) та ІТ-сфери (технологічна складова). Таке поєднання включає як унікальні, так і споріднені риси кожної області. Подібно до традиційних видів спорту, у кіберсфері йдеться про існування команд, гравців, правила турніру,
проведення змагань і прагнення до перемоги. Це забезпечує високий рівень
залучення рядових прихильників до процесу. Так само, як індустрія розваг,
кіберспорт спирається на емоційний компонент, який дає йому велику базу
шанувальників і викликає інтерес у ЗМІ. З точки зору спорідненості з IT-сектором, в кіберспорті важливі події відбуваються у віртуальному середовищі, що визначає потребу в спеціальних технологіях і програмному забезпеченні.Стрімкий розвиток кіберспорту значно вплинув на саму ігрову індустрію, розробники випускають ігри, в яких гравці об’єднуються в команди і змагаються один з одним. Були турніри, професійні команди та вболівальники. Виникла потреба у створенні ефективних спецгруп. Необхідно було врахувати безліч факторів і їх співвідношення. Оцінка
вже сформованих команд з урахуванням тих самих факторів та їх взаємозв’язку є основою для прогнозування результатів кіберспортивних змагань.
Описание:
Воронченко К. Д. Змагання та змагальна діяльність в кіберспорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / К. Д. Воронченко. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 68 с.