Мета кваліфікаційної роботи – визначити кількісні показники, які впливають на виникнення больового синдрому у осіб другого періоду зрілого віку та розробити практичні рекомендації фізкультурно-спортивної реабілітації для ...
Мета кваліфікаційної роботи – науково обґрунтувати та розробити технологію профілактики остеохондрозу у жінок 30-35 років засобами barre-фітнесу. Проаналізовані та систематизовані сучасні підходи щодо вирішення профілактики ...
Мета кваліфікаційної роботи - теоретично обгрунтувати та розробити комплесну програму фізкультурно-спортивної реабілітації у людей, що спеціалізуються на бальних танцях 20 – 25 років. Розглянуті теоретичні засади фізкультурно ...
Мета кваліфікаційної роботи – науково обґрунтувати та розробити програму фізкультурно-спортивної реабілітації футболістів при травмах колінного суглоба. Проаналізовано зміст наукової літератури стосовно фізкультурно-спортивної ...
У конкурентному бізнес-середовищі сучасні компанії здійснюють пошук нових, гнучких інструментів залучення, утримання та розвитку найкращих талантів. Нині керівники відділів управління людськими ресурсами несуть відповідальність ...
«Кіберспорт — це нова сфера в ігровій культурі, яка починає ставати однією з найважливіших і популярних частин спільнот відеоігор, особливо серед підлітків і молодих дорослих». В останні роки постійне зростання популярності ...
З кінця 1990-х років спостерігається тенденція до професіоналізації одного з напрямів в ігровій індустрії - змагальних ігор, відомих як «кіберспорт». Хоча змагання з відеоігор проводились і до цього часу, саме цей період ...
Кіберспорт в сучасному світі активно розвивається. На його розвиток впливає низка чинників серед яких особливе місце займають засоби масової комунікації, телебачення, інтернет, зокрема стрімінг та коментування. Стрімінгові ...
Протягом останніх декількох десятирічь відеоігри трансформувалися в значущий елемент культурного та соціального життя. Демографія геймерської аудиторії охоплює широкий спектр, починаючи від гравців-аматорів і до професійних ...
В сучасному світі швидкими темпами відбувається розвиток сфери кіберспорту. На ці процеси значним чином впливають: стрімкий розвиток інформаційних технологій і пандемія Covid-19. Тренер в професійному геймінгу відіграє ...
Кіберспорт став швидкозростаючою індустрією, яка привертає все більше уваги гравців, глядачів і спонсорів. Стримінг відеоігор дозволяє гравцям та командам показати свої вміння та здобутки в режимі реального часу. Це створює ...
Проблема дискримінації в кіберспорті стала важливим питанням у сучасному світі. Кіберспорт став масовим розважанням і галуззю з великими інвестиціями, однак дотепер існують серйозні виклики у вигляді статевої, расової та ...
В умовах сьогодення кіберспорт набуває все більшої популярності серед жінок. Тенденцію до збільшення кількості жінок-геймерів підтверджують зарубіжні та вітчизняні дослідженя. Попри це, представленість жінок у кіберспортивних ...
Кіберспорт не тільки набирає популярності в ігровій спільноті, але й привертає увагу представників традиційних видів спорту, великих компаній і навіть освітнього сектору. У цю нову еру відеоігор з’явилися нові професії, ...
Останнім часом спостерігається надзвичайно швидкий розвиток індустрії кіберспорту. Під кіберспортом варто розуміти не просто популярні види кіберспортивних дисциплін та жанрів, такі як CS:GO / Counter- Strike: Global ...
Останніми роками сфера кіберспорту стрімко розвивається, захоплюючи мільйони глядачів і залучаючи нове покоління конкурентоспроможних гравців. У цьому гострому конкурентному середовищі, де рішення за частки секунди та ...
Метою кваліфікаційної роботи є розробкa скринiнг технологiї оцiнки стaну постaви людей зрiлого вiку. Зa дaними aнaлiзу лiтерaтурних джерел визнaчено особливостi зaстосувaння сучaсних методiв скринiнгу щодо оцiнки стaну ...
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз впливу створеної програми фізкультурно-спортивної реабілітації (ФСР) на динаміку якості фізичного стану у відстроченому післяпологовому періоді. На основі аналізу науково-методичної ...
Сьогодні досить стрімко розвивається галузь кіберспорту і за більшістю критеріїв він зараз вже може конкурувати з класичними видами спорту, такими як баскетбол, волейбол тощо. Саме сучасний розвиток інформаційних технологій ...
На даний момент у світі налічується 4,5 мільярда користувачів Інтернету. У той час як Інтернет приносить людям зручність і економічні вигоди, надмірне використання Інтернету може спричинити залежність, завдаючи шкоди їх ...