Abstract:
Ділова репутація і імідж є цінними нематеріальними активами, важливими елементами ефективної діяльності і зростання кожної організації в сучасних умовах. Управління репутацією кіберспортивної організації є складовою забезпечення її конкурентних переваг і включає в себе формування і підтримку її позитивного іміджу,
взаємодію зі спільнотою, відкриту та чесну комунікацію, ефективне антикризисне управління та випуск якісного контенту. Згідно з дослідженнями, близько 60% інвесторів розглядають репутацію організації як один з найважливіших чинників формування її ринкової вартості. Репутація може представляти собою реальний актив, забезпечуючи від 20 до 80% акціонерної вартості компанії. На відміну від матеріальних активів, репутація повільно формується, але водночас є відносно стійкою і не схильною до коливань цін на ринку. Окрім вищезазначеного, репутація
значно впливає на ефективність продажів продукції бренду, а управління репутацією допомагає кіберпортивній організації підтримувати довіру та інтереси зі сторони фанатів, спонсорів і громадськості. В західних країнах турбота про корпоративну репутацію компанії визнається одним з найбільш важливих завдань вищого менеджменту компаній, що визначає актуальність даної кваліфікаційної роботи.
Description:
Зварич В. В. Формування іміджу та управління репутацією кіберспортивної організації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / В. В. Зварич. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 78 с.