Комерціалізація та її вплив на розвиток сучасного олімпійського спорту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Виноградова, Є. О.
dc.date.accessioned 2024-05-07T12:30:03Z
dc.date.available 2024-05-07T12:30:03Z
dc.date.issued 2024
dc.description Виноградова, Є. О. Комерціалізація та її вплив на розвиток сучасного олімпійського спорту : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Єлизавета Олексіївна Виноградова. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 69 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є визначення впливу фінансових аспектів, пов'язаних із комерціалізацією Олімпійського руху. Для досягнення поставленої мети сформовано та виконано такі завдання: - проаналізувати теоретичні основи формування комерціалізації спортивних відносин як важливої складової розвитку Олімпійського руху; - дослідити господарсько-правове забезпечення комерціалізації спорту на прикладі Яхт-клубу Palamos Costa Brava; - узагальнити комерціалізацію і маркетинг Олімпійських ігор, як складову налагодження міжкультурних зв’язків у сучасному глобальному світі; - означити роль залучення спонсорства в комерціалізації Олімпійського руху. Об'єктом дослідження є основні чинники, які впливають на розвиток сучасного олімпійського спорту через комерціалізацію. Предметом дослідження є теоретичні і методичні аспекти процесів комерціалізації в Олімпійського руху uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject олімпійський спорт uk_UA
dc.subject комерціалізація спорту uk_UA
dc.subject олімпійський рух uk_UA
dc.title Комерціалізація та її вплив на розвиток сучасного олімпійського спорту uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5451


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу