Короткий опис(реферат):
Метою дослідження є визначення впливу фінансових аспектів, пов'язаних із комерціалізацією Олімпійського руху. Для досягнення поставленої мети сформовано та виконано такі завдання: - проаналізувати теоретичні основи формування комерціалізації спортивних відносин як важливої складової розвитку Олімпійського руху; - дослідити господарсько-правове забезпечення комерціалізації спорту на прикладі Яхт-клубу Palamos Costa Brava; - узагальнити комерціалізацію і маркетинг Олімпійських ігор, як складову налагодження міжкультурних зв’язків у сучасному глобальному світі; - означити роль залучення спонсорства в комерціалізації Олімпійського руху. Об'єктом дослідження є основні чинники, які впливають на розвиток сучасного олімпійського спорту через комерціалізацію. Предметом дослідження є теоретичні і методичні аспекти процесів комерціалізації в Олімпійського руху
Бібліографічний опис:
Виноградова, Є. О. Комерціалізація та її вплив на розвиток сучасного олімпійського спорту : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Єлизавета Олексіївна Виноградова. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 69 с.