Abstract:
Урок фізкультури, яким б не був цікавим та ефективним, не компенсує та не забезпечує школярам того рекомендованого мінімуму рухового режиму. Враховуючи запит дітей та їх батьків щодо збільшення рухової активності у школі, було запропоновано проводити танцювальні руханки (фітнес-перерви) для молодших школярів (учнів 3-4 тих класів). За результатами анкетування, більшості учнів (87%) подобаються уроки фізкультури. У цій відповіді і дівчатка і хлопчики були одностайними. 13% дівчат відповіли, що уроки подобаються, але не завжди, і не було жодної відповіді про негативне ставлення до уроків. Натомість, серед хлопців, знайшлось 6% осіб, яким не подобаються уроки фізичної культури та 7% - подобаються інколи, не завжди.
Description:
Хороб, А. Р. Впровадження фітнес-перерв молодших школярів у закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт, освітньою програмою «Фітнес та рекреація» / Анна Русланівна Хороб. ─ Київ : НУФВСУ, 2023. ─ 60 с.