Аннотации:
У процесі виховання школярів фізичне посідає важливу роль і має вагоме практичне значення. У процесі фізичного виховання значно розширюються знання школярів про культурно-виховні можливості фізичної культури, їх гуманістичний потенціал, створюються умови формуванню загальнолюдських цінностей, розвиваються почуття взаємодопомоги, взаємоповаги, дружби, втілюються прагнення до гармонійного розвитку особистості. Засвоєння культурно-виховних ідеалів і цінностей фізичної культури в освітньому процесі позитивно й цілеспрямовано впливають на формування духовної, моральної, естетичної культури особистості дитини. Фізична культура в середній школі виступає як платформа для розвитку соціальних навичок, співпраці та взаєморозуміння, сприяючи створенню позитивного соціального середовища. Загальною метою формування фізичної культури учнів середнього шкільного віку є створення основ для здорового способу життя, розвитку фізичних та соціальних навичок, а також формування позитивного ставлення до фізичної активності, яке буде супроводжувати їх протягом усього життя. Врахування анатомо-фізіологічних та психологічних особливостей розвитку організму дітей середнього шкільного віку мають велике значення для вивчення та впровадження ефективних методів навчання фізичної культури. Зазначимо, що діти середнього шкільного віку перебувають у фазі інтенсивного фізіологічного росту, що визначає необхідність урізноманітнення фізичної активності для поліпшення розвитку функціональних систем організму. Період середньої школи визначається активним розвитком моторних навичок та координації, що вимагає використання різноманітних ігор та вправ для їхнього удосконалення.
Описание:
Рабуцький, Д. В. Бадмінтон як засіб оздоровчо-рекреаційної діяльності школярів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт, освітньою програмою «Фітнес та рекреація» / Денис Васильович Рабуцький. ─ Київ : НУФВСУ, 2023. ─ 54 с.