Управління комунікаціями в діяльності фізкультурно-спортивної організації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Власова Х. О.
dc.date.accessioned 2023-02-06T10:49:35Z
dc.date.available 2023-02-06T10:49:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4169
dc.description Власова Х. О. Управління комунікаціями в діяльності фізкультурно-спортивної організації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Х. О. Власова. - Київ; НУФВСУ, 2022. - 73 с. uk_UA
dc.description.abstract Поряд із матеріальними, фінансовими, інформаційними та людськими ресурсами, сьогодні найважливішим активом спортивних організацій стають довгострокові взаємини з цільовими аудиторіями, що сприяють створенню сприятливий імідж про фізкультурно-спортивну організацію, що безпосередньо відображається на капіталізації бізнесу у сфері спорту. Грамотно збудована комунікаційна політика фізкультурно-спортивної організації здатна суттєво зміцнити конкурентоспроможність, підвищити інтерес споживачів та результативність програм підвищення лояльності. Грамотна стратегія управління комунікаціями фізкультурно-спортивної організації, що сприяють формуванню репутації, навіть під час кризи збільшує ринкову вартість спортивної організації. Актуальність теми. Особливого значення мають комунікації у маркетингу партнерських відносин. Парадигма відносин маркетингу ускладнила структуру та функції комунікацій. На основі інформаційно-комунікаційних технологій, що оновлюються, комунікації з кінцевим споживачем явно коротшають, але одночасно наповнюються новим змістом, основу якого складають клієнтоорієнтованість і лояльність, що забезпечують стратегію утримання споживачів. Головне завдання комунікацій з кінцевим споживачем - накопичення знань про його потреби та споживчу поведінку для зростання такого активу компанії, як маркетингові знання про споживача, що і обумовлює актуальність теми кваліфікаційної роботи. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject комунікації uk_UA
dc.subject діяльність фізкультурно-спортивної організації uk_UA
dc.subject менеджмент у спорті uk_UA
dc.title Управління комунікаціями в діяльності фізкультурно-спортивної організації uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись