Короткий опис(реферат):
Поряд із матеріальними, фінансовими, інформаційними та людськими ресурсами, сьогодні найважливішим активом спортивних організацій стають довгострокові взаємини з цільовими аудиторіями, що сприяють створенню сприятливий імідж про фізкультурно-спортивну організацію, що безпосередньо відображається на капіталізації бізнесу у сфері спорту.
Грамотно збудована комунікаційна політика фізкультурно-спортивної організації здатна суттєво зміцнити конкурентоспроможність, підвищити інтерес споживачів та результативність програм підвищення лояльності.
Грамотна стратегія управління комунікаціями фізкультурно-спортивної організації, що сприяють формуванню репутації, навіть під час кризи збільшує ринкову вартість спортивної організації.
Актуальність теми. Особливого значення мають комунікації у маркетингу партнерських відносин. Парадигма відносин маркетингу ускладнила структуру та функції комунікацій. На основі інформаційно-комунікаційних технологій, що оновлюються, комунікації з кінцевим споживачем явно коротшають, але одночасно наповнюються новим змістом, основу якого складають клієнтоорієнтованість і лояльність, що забезпечують стратегію утримання споживачів. Головне завдання комунікацій з кінцевим споживачем - накопичення знань про його потреби та споживчу поведінку для зростання такого активу компанії, як маркетингові знання про споживача, що і обумовлює актуальність теми кваліфікаційної роботи.
Бібліографічний опис:
Власова Х. О. Управління комунікаціями в діяльності фізкультурно-спортивної організації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Х. О. Власова. - Київ; НУФВСУ, 2022. - 73 с.