Аннотации:
З поширенням Інтернету та активним впровадженням його в побут сучасної людини швидкими темпами по всьому світу почала розвиватися ігрова індустрія, пропонуючи користувачам новий спосіб проведення вільного, а з недавніх пір і робочого часу.
В даний час, XXI століття визначається як ера цифрових та інформаційних технологій, взаємодія комп'ютера і фахівця не вичерпується, як раніше, роботою «людини-оператора». З'являються нові комп'ютерні ігри, дуже вимогливі до когнітивних і соціальних здібностей геймерів, і популярність ігрового процесу, разом з його масовістю, прибутковістю і регламентом, дозволяє говорити про кіберспорт - сукупності принципово нових видів тренувальної та змагальної діяльності.
Описание:
Єфремов С. С. Ігрова підготовка кіберспортсмена (на прикладі кіберспортивної дисципліни): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Семен Сергійович Єфремов. - Київ: НУФВСУ, 2022. - 64 с.