Брендинг спортсмена як сучасна технологія формування іміджу в спортивній індустрії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Хома Т. В.
dc.date.accessioned 2021-02-23T10:01:54Z
dc.date.available 2021-02-23T10:01:54Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3020
dc.description Хома Т. В. Брендинг спортсмена як сучасна технологія формування іміджу в спортивній індустрії: кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 Фізична культура і спорт, освітньою програмою «Спорт» / Тетяна Вікторівна Хома. - Київ: НУФВСУ, 2020. - 70 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – вдосконалення технології формування особистого бренду спортсмена в Україні. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати теоретико-методологічні засади спортивного брендингу, визначити його роль в формуванні іміджу спортсмена. 2. Дослідити кращі світові практики створення особистого бренду спортсмена. 3. Визначити стан та проблеми брендингу спортсменів в Україні. 4. Розробити шляхи покращення формування особистого бренду спортсмена в Україні. Об'єкт дослідження: брендинг у спортивній індустрії. Предмет дослідження: технологія формування особистого бренду спортсмена. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject брендинг спортсмена uk_UA
dc.subject іміджологія uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject спортивна індустрія uk_UA
dc.subject спортивний маркетинг uk_UA
dc.title Брендинг спортсмена як сучасна технологія формування іміджу в спортивній індустрії uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись