Аннотации:
Мета дослідження – вдосконалення технології формування особистого бренду спортсмена в Україні.
Завдання дослідження:
1. Проаналізувати теоретико-методологічні засади спортивного брендингу, визначити його роль в формуванні іміджу спортсмена.
2. Дослідити кращі світові практики створення особистого бренду спортсмена.
3. Визначити стан та проблеми брендингу спортсменів в Україні.
4. Розробити шляхи покращення формування особистого бренду спортсмена в Україні.
Об'єкт дослідження: брендинг у спортивній індустрії.
Предмет дослідження: технологія формування особистого бренду спортсмена.
Описание:
Хома Т. В. Брендинг спортсмена як сучасна технологія формування іміджу в спортивній індустрії: кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 Фізична культура і спорт, освітньою програмою «Спорт» / Тетяна Вікторівна Хома. - Київ: НУФВСУ, 2020. - 70 с.