dc.contributor.author |
Хома Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-23T10:01:54Z |
|
dc.date.available |
2021-02-23T10:01:54Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3020 |
|
dc.description |
Хома Т. В. Брендинг спортсмена як сучасна технологія формування іміджу в спортивній індустрії: кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 Фізична культура і спорт, освітньою програмою «Спорт» / Тетяна Вікторівна Хома. - Київ: НУФВСУ, 2020. - 70 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – вдосконалення технології формування особистого бренду спортсмена в Україні.
Завдання дослідження:
1. Проаналізувати теоретико-методологічні засади спортивного брендингу, визначити його роль в формуванні іміджу спортсмена.
2. Дослідити кращі світові практики створення особистого бренду спортсмена.
3. Визначити стан та проблеми брендингу спортсменів в Україні.
4. Розробити шляхи покращення формування особистого бренду спортсмена в Україні.
Об'єкт дослідження: брендинг у спортивній індустрії.
Предмет дослідження: технологія формування особистого бренду спортсмена. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг спортсмена |
uk_UA |
dc.subject |
іміджологія |
uk_UA |
dc.subject |
імідж |
uk_UA |
dc.subject |
спортивна індустрія |
uk_UA |
dc.subject |
спортивний маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Брендинг спортсмена як сучасна технологія формування іміджу в спортивній індустрії |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |