Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто втив культурної спадщини олімпійського руху на розширення світогляду школярів підліткового віку, їх саморозвиток, підвищення мотивації до занять спортом та творчої діяльності, залучення до олімпійського руху і його цінностей.
Дослідження дало підставу констатувати, що наявність творів мистецтва, пов ’язаних із культурною спадщиною олімпійського руху, у системі викладання предметів гуманітарного циклу типового навчального плану для 8-х класів закладів загальної середньої освіти сприяє зміцненню й розширенню міжпредметних зв ’язків, реалізації теоретичного, фізкультурно-спортивного, екологічного, культурологічного, краєзнавчого, художньо- естетичного, інформаційного напрямів навчально-виховного та позаурочного процесів закладів освіти.
Бібліографічний опис:
Кроль І.М. Шляхи інтеграції культурної спадщини олімпійського руху в зміст загальноосвітніх навчальних предметів. / Ірина Миколаївна Кроль // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. – Вип. 28. – С. 213–217.