Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кроль Ірина | |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T12:49:54Z | |
dc.date.available | 2020-02-17T12:49:54Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2458 | |
dc.description | Кроль І.М. Шляхи інтеграції культурної спадщини олімпійського руху в зміст загальноосвітніх навчальних предметів. / Ірина Миколаївна Кроль // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. – Вип. 28. – С. 213–217. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто втив культурної спадщини олімпійського руху на розширення світогляду школярів підліткового віку, їх саморозвиток, підвищення мотивації до занять спортом та творчої діяльності, залучення до олімпійського руху і його цінностей. Дослідження дало підставу констатувати, що наявність творів мистецтва, пов ’язаних із культурною спадщиною олімпійського руху, у системі викладання предметів гуманітарного циклу типового навчального плану для 8-х класів закладів загальної середньої освіти сприяє зміцненню й розширенню міжпредметних зв ’язків, реалізації теоретичного, фізкультурно-спортивного, екологічного, культурологічного, краєзнавчого, художньо- естетичного, інформаційного напрямів навчально-виховного та позаурочного процесів закладів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки | uk_UA |
dc.subject | олімпійська освіта | uk_UA |
dc.subject | олімпійський рух | uk_UA |
dc.subject | культурна спадщина | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.title | Шляхи інтеграції культурної спадщини олімпійського руху в зміст загальноосвітніх навчальних предметів | uk_UA |
dc.title.alternative | The Ways of Integration of the Cultural Heritage of the Olympic Movement Into the Content of the General School Subjects | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |