Гендерні особливості самоопису фізичного розвитку школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Круцевич Т. Ю.
dc.contributor.author Марченко О. Ю.
dc.date.accessioned 2018-04-03T07:53:44Z
dc.date.available 2018-04-03T07:53:44Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/995
dc.description Круцевич, Т. Ю. Гендерні особливості самоопису фізичного розвитку школярів / Т. Ю. Круцевич, О. Ю. Марченко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2015. – № 12. – С. 51-57. uk_UA
dc.description.abstract Встановлено, що самооцінка фізичного розвитку школярів носить завищений характер. Вона складає у середньому 80–85% від максимального показника. Виявлено, що самоопис фізичного розвитку школярів має вікові та гендерні особливості. Виявлено, що за всіма показниками самооцінка фізичного розвитку вище у спортсменів. Для розвитку індивідуальних здібностей і задатків юнаків та дівчат, подоланню статево-рольових стереотипів необхідно знання про статеві та гендерні особливості розвитку школярів. Також про їх вплив на самооцінку та на формування фізичних якостей. Показана можливість коригування навчальної програми з фізичного виховання та напрямки впровадження її у навчальний процес. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту uk_UA
dc.subject фізичне виховання школярів uk_UA
dc.subject гендерні особливості uk_UA
dc.subject фізичний розвиток uk_UA
dc.title Гендерні особливості самоопису фізичного розвитку школярів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу