Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Круцевич Т. Ю. | |
dc.contributor.author | Марченко О. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-03T07:53:44Z | |
dc.date.available | 2018-04-03T07:53:44Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/995 | |
dc.description | Круцевич, Т. Ю. Гендерні особливості самоопису фізичного розвитку школярів / Т. Ю. Круцевич, О. Ю. Марченко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2015. – № 12. – С. 51-57. | uk_UA |
dc.description.abstract | Встановлено, що самооцінка фізичного розвитку школярів носить завищений характер. Вона складає у середньому 80–85% від максимального показника. Виявлено, що самоопис фізичного розвитку школярів має вікові та гендерні особливості. Виявлено, що за всіма показниками самооцінка фізичного розвитку вище у спортсменів. Для розвитку індивідуальних здібностей і задатків юнаків та дівчат, подоланню статево-рольових стереотипів необхідно знання про статеві та гендерні особливості розвитку школярів. Також про їх вплив на самооцінку та на формування фізичних якостей. Показана можливість коригування навчальної програми з фізичного виховання та напрямки впровадження її у навчальний процес. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання школярів | uk_UA |
dc.subject | гендерні особливості | uk_UA |
dc.subject | фізичний розвиток | uk_UA |
dc.title | Гендерні особливості самоопису фізичного розвитку школярів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |