Біодинаміка постави школярів у процесі фізичного виховання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кашуба В.
dc.contributor.author Хабінець Т.
dc.date.accessioned 2018-04-02T09:04:20Z
dc.date.available 2018-04-02T09:04:20Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/960
dc.description Кашуба В. Біодинаміка постави школярів у процесі фізичного виховання / В. Кашуба, Т. Хабінець // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2004. – № 1. – С. 152–157. uk_UA
dc.description.abstract Дослідження присвячене проблемі пошуку шляхів удосконалювання процесу фізичного виховання дітей шкільного віку шляхом підвищення ефективності технології аналізу й оцінки їхньої постави. Уперше теоретично сформульована й експериментально обґрунтована концепція профілактики порушень постави дітей шкільного віку, відмінними рисами якої є побудова методології керування з урахуванням індивідуальних особливостей моторики дітей; орієнтація на просторову організацію біоланцюгів тіла школярів щодо соматичної системи відліку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Теорія і методика фізичного виховання і спорту uk_UA
dc.subject фізичного виховання дітей шкільного віку uk_UA
dc.subject профілактика порушень постави uk_UA
dc.subject біодинаміка постави uk_UA
dc.title Біодинаміка постави школярів у процесі фізичного виховання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу