Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кашуба В. | |
dc.contributor.author | Хабінець Т. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-02T09:04:20Z | |
dc.date.available | 2018-04-02T09:04:20Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/960 | |
dc.description | Кашуба В. Біодинаміка постави школярів у процесі фізичного виховання / В. Кашуба, Т. Хабінець // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2004. – № 1. – С. 152–157. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дослідження присвячене проблемі пошуку шляхів удосконалювання процесу фізичного виховання дітей шкільного віку шляхом підвищення ефективності технології аналізу й оцінки їхньої постави. Уперше теоретично сформульована й експериментально обґрунтована концепція профілактики порушень постави дітей шкільного віку, відмінними рисами якої є побудова методології керування з урахуванням індивідуальних особливостей моторики дітей; орієнтація на просторову організацію біоланцюгів тіла школярів щодо соматичної системи відліку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Теорія і методика фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.subject | фізичного виховання дітей шкільного віку | uk_UA |
dc.subject | профілактика порушень постави | uk_UA |
dc.subject | біодинаміка постави | uk_UA |
dc.title | Біодинаміка постави школярів у процесі фізичного виховання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |