dc.contributor.author |
Кашуба В. |
|
dc.contributor.author |
Хабінець Т. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-02T09:04:20Z |
|
dc.date.available |
2018-04-02T09:04:20Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/960 |
|
dc.description |
Кашуба В. Біодинаміка постави школярів у процесі фізичного виховання / В. Кашуба,
Т. Хабінець // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2004. – № 1. – С. 152–157. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дослідження присвячене проблемі пошуку шляхів удосконалювання процесу фізичного виховання дітей шкільного віку шляхом підвищення ефективності технології аналізу й оцінки їхньої постави. Уперше теоретично сформульована й експериментально обґрунтована концепція профілактики порушень постави дітей шкільного віку, відмінними рисами якої є побудова методології керування з урахуванням індивідуальних особливостей моторики дітей; орієнтація на просторову організацію біоланцюгів тіла школярів щодо соматичної системи відліку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Теорія і методика фізичного виховання і спорту |
uk_UA |
dc.subject |
фізичного виховання дітей шкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
профілактика порушень постави |
uk_UA |
dc.subject |
біодинаміка постави |
uk_UA |
dc.title |
Біодинаміка постави школярів у процесі фізичного виховання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |