Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабушко С. Р. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-28T10:00:14Z | |
dc.date.available | 2018-03-28T10:00:14Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/836 | |
dc.description | Бабушко С. Р. Adult Educators or Adult Teachers? (the search for an adequate term) / С. Р. Бабушко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. праць / редкол. Л. Б. Лук‘янова (голова) та ін.; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – 2016. – Вип. 1 (12). – Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2016. – С. 17-25. | uk_UA |
dc.description.abstract | The role of an adult learner has always been in the focus of the researchers while little attention has been paid to people working with adult learners. It has led to the existence of a wide range of terms denoting these people. The important question of corresponding terminology has been touched in the article. There have been selected the most frequently used terms in the scientific educational literature in English and in Russian and Ukrainian. Their meanings are not identical. The author has analyzed their definitions and identified the reasons of choosing this or that term. It has been established that the choice of the term depends on the role the person plays in adult learning process and on its emphasizing by scholars. There have also been found out the advantages and disadvantages of their use. The received data has been summarized in the table. The further perspectives of the research in this field have been pointed out. Роль дорослого, що навчається, завжди перебувала у фокусі уваги науковців, при цьому роль педагога залишалася поза колом наукових інтересів дослідників. Це привело до існування великої кількості термінів, що позначають осіб, які працюють з дорослими учнями. Стаття присвячена вирішенню цього важливого питання – пошуку відповідної термінології. З англомовної, російськомовної та україномовної науково-педагогічної літератури було вибрано найбільш частотні терміни, що позначають особу, яка працює з дорослими учнями. Автор проаналізував їх дефініції та визначив причини вживання різних термінів. Також було з‘ясовано переваги та недоліки вживання того чи іншого терміну. Отримані дані було систематизовано у таблицю. Було окреслено перспективи подальших наукових розвідок у цій галузі. | uk_UA |
dc.language.iso | en_US | uk_UA |
dc.publisher | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | uk_UA |
dc.subject | adult educator | uk_UA |
dc.subject | adult teacher | uk_UA |
dc.subject | definitions | uk_UA |
dc.subject | terms | uk_UA |
dc.subject | advantages | uk_UA |
dc.subject | disadvantages of the use | uk_UA |
dc.title | Adult Educators or Adult Teachers? (the search for an adequate term) | uk_UA |
dc.title.alternative | Едукатор дорослих чи учитель дорослих? (у пошуках відповідного терміну) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |