Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабушко Світлана Ростиславівна | |
dc.date.accessioned | 2018-03-28T08:31:23Z | |
dc.date.available | 2018-03-28T08:31:23Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/824 | |
dc.description | Бабушко С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект / С. Р. Бабушко // Освітологічний дискурс : електрон. наук. журнал. – 2014. – № 1. – С. 1-12. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті аналізуються трансформаційні зміни, що відбуваються в умовах сучасності у навчанні працівників, як складової їх професійного розвитку. Продемонстровано, що навчання «технічним навичкам», яке мало місце у минулому, нині ефективно комбінується з навчанням «м‘яким навичкам». Розкрито їх сутність та виокремлено дві їх відмітні риси, що вирізняють сьогоденне навчання від традиційного: інноваційність та інформалізація. З‘ясовано, що інноваційність навчання полягає не лише у розвитку вмінь працювати з інноваційними технологіями. Інноваційність навчання працівників, передусім, це – розвиток вмінь набувати знань самостійно. Інформалізація навчання простежується у набутті фахівцями нових знань та навичок завдяки своєму досвіду та спілкуванню. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Освітологічний дискурс | uk_UA |
dc.subject | фахівці | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.subject | інноваційна освіта | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.title | Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект | uk_UA |
dc.title.alternative | Peculiarities of Employees’ Professional Development: Theoretical Aspect | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |