Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабушко Світлана Ростиславівна | |
dc.date.accessioned | 2018-03-28T08:15:18Z | |
dc.date.available | 2018-03-28T08:15:18Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/815 | |
dc.description | Бабушко С. Р. Неоднозначності у трактуванні ключових термінів професійного розвитку фахівців / С. Р. Бабушко // Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : зб. наук. статей / за ред. В. Г. Кремень, М. Ф. Дмитриченко, Н. Г. Ничкало ; уклад.: М. В. Артюшина, В. П. Тименко та ін. – К.: НТУ, 2015. – С. 35-41. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються результати аналізу тлумачень двох ключових термінів професійного розвитку фахівців «компетенції» та «компетентності», що зустрічаються у вітчизняній та зарубіжній науково-педагогічній літературі. Систематизовано наявні зарубіжні підходи до їх трактувань у три групи: американський, британський, західноєвропейський. З‘ясовано, що вітчизняні науковці переважно вживають ці терміни із західноєвропейських позицій, як інтегральні багатопланові утворення. Простежено ймовірні причини відсутності єдності у їх трактуванні, окреслено перспективи подальших досліджень. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів | uk_UA |
dc.subject | фахівці | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.subject | компетенції | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | термінологія | uk_UA |
dc.title | Неоднозначності у трактуванні ключових термінів професійного розвитку фахівців | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |