Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іщенко О. С. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-11T10:45:56Z | |
dc.date.available | 2018-03-11T10:45:56Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/667 | |
dc.description | Іщенко О. С. Формування мотивації підлітків до занять фізичною культурою в умовах навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Олеся Сергіївна Іщенко ; МОНУ, НУФВСУ. - Київ, 2016. - 22 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | В дисертації представлено обґрунтування педагогічних умов, що забезпечують формування ціннісних орієнтацій підлітків на основі мотивації до занять фізичною культурою і спортом. Розглянуто підходи до оцінки теоретичних знань з предмета «Фізична культура» дітей середнього шкільного віку, визначено їх рівень у учнів 6-9 класів і дана кількісна оцінка теоретичних знань відповідно до сучасної програми з 20 предмету «Фізична культура». Проаналізовано адекватність контрольних нормативів рівням компетентності учнів їх показникам вікового розвитку фізичних якостей. Визначено позитивний ефект від організаційно-методичних заходів, що об’єднують навчально-виховну роботу всіх ланок кадрового забезпечення фізичного виховання в школі. Виділено чинники, що впливають на ціннісні орієнтації підлітків та визначено умови ефективного формування мотивації школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | підлітки | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | фізична підготовленість | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.title | Формування мотивації підлітків до занять фізичною культурою в умовах навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |