dc.description.abstract |
Робота присвячена теоретико-методичному обґрунтуванню та практичній реалізації макрометодики навчання базовим, складним і високої складності гімнастичним вправам (зростаюча складність) на опорному стрибку, 49 брусах різної висоти, гімнастичній колоді, вільних вправах на етапі спеціалізованої базової підготовки. У фазовій структурі гімнастичних вправ ідентифіковані вузлові елементи (ВЕ) спортивної техніки, які зіграли ключову роль у розробці макрометодики навчання, яка функціонує як цілісна динамічна система, що інтегрує рухову, біомеханічну, дидактичну, технологічну структури спортивних вправ різних профілів і рівня складності з урахуванням індивідуальних показників фізичного розвитку, якостей особистості гімнасток, сенсомоторної координації, спеціальної рухової, спеціальної технічної підготовленості, кінематичних і динамічних показників ВЕ спортивної техніки гімнастичних вправ. Макрометодика побудована на експериментально обґрунтованих довгострокових програмах навчання, логіко-структурних схемах і алгоритмах програмування учбового матеріалу, сучасних дидактичних технологіях. У формуючому педагогічному експерименті отримано достовірну ефективність реалізації макрометодики при програмовано-керованому оволодінні вправами зростаючої складності та результативній участі юних гімнасток у змаганнях. |
uk_UA |