dc.description.abstract |
Дослідження присвячене обґрунтуванню, розробці та апробації технології комплексного контролю та оцінювання рівня прояву координаційних здібностей тенісистів 5–6 років, яка полягає у застосуванні батареї інформативних, специфічних, адаптованих до віку дітей тестів та методики, яка дозволяє разом оцінити результати, відображені у різних умовних одиницях. Розроблено батарею з 30 педагогічних тестів, які розподілені на п’ять блоків (комплексів), для контролю кожного з 5 видів координаційних здібностей тенісистів 5–6 років. Визначено орієнтовні показники рівня прояву координаційних здібностей тенісистів 5–6 років за кожним тестом з урахуванням віку та статі дітей. Наведено практичні рекомендації щодо проведення контролю рівня прояву їх координаційних здібностей. Рекомендовано використовувати диференційований підхід до розвитку координаційних здібностей з урахуванням рухових можливостей юних тенісистів даного віку. Основні результати дослідження знайшли своє практичне застосування у тренувальному процесі ДЮСШ-1 м. Києва та «Українського тенісного центру» с. Святопетрівське, а також у навчальному процесі Національного університету фізичного виховання і спорту України на кафедрі спортивних ігор при викладанні дисципліни «Теорія і методика викладання обраного виду спорту». |
uk_UA |