Показники біогеометричного профілю постави та якості життя у дітей з функціонально єдиним шлуночком серця

Show simple item record

dc.contributor.author Вітомський Володимир
dc.contributor.author Лазарєва Олена
dc.date.accessioned 2018-03-10T19:09:59Z
dc.date.available 2018-03-10T19:09:59Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/640
dc.description Вітомський Володимир Показники біогеометричного профілю постави та якості життя у дітей з функціонально єдиним шлуночком серця / Володимир Вітомський, Олена Лазарєва // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. – № 4 (55).– С. 156–160. uk_UA
dc.description.abstract Для побудови програм фізичної реабілітації потрібне більш глибоке вивчення здоров’я дітей із вродже-ними вадами серця. Вивчено показники біогеометричного профілю постави у фронтальній і сагітальній площи-нах та якості життя в 35 дітей із функціонально єдиним шлуночком серця. Серед досліджених пацієнтів порушення постави у фронтальній площині мали 33 (94,3 %) дитини, а в сагітальній – 34(97,1 %). Показники якості життя були знижені за результатами як дитячих, так і батьківських опитувальників. Більш виражені порушення показників якості життя відзначені в пацієнтів за шкалою фізичного функціонування. Не спостері-галося статистично значимої різниці між результатами, отриманими з дитячих і батьківських опиту-вальників, за всіма шкалами якості життя. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві uk_UA
dc.subject вада серця uk_UA
dc.subject функціонально єдиний шлуночок серця uk_UA
dc.subject постава uk_UA
dc.subject якість життя uk_UA
dc.title Показники біогеометричного профілю постави та якості життя у дітей з функціонально єдиним шлуночком серця uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account