Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Коробова, І.О. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T12:17:23Z | |
dc.date.available | 2024-11-13T12:17:23Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.udk | 378.147.811.11 | |
dc.description | Коробова І. О. Віртуальна реальність у вивченні іноземних мов: теоретичний аспект / І. О. Коробова // Актуальні питання гуманітарних наук: Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.- Дрогобич, 2023. - Вип. 62. - Т. 2. - С. 236 – 241. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дослідження стосується віртуальної реальності в освіті, що передбачає абсолютно новий підхід до подачі і засвоєння нового матеріалу у закладах вищої освіти. Віртуальна реальність – це світ, що створений техніч ними засобами і який передається людині через його відчуття: зір, слух, дотик; це комплекс технічних засобів, що занурюють людину у віртуальну 3D-сцену, модель якої створена за допомогою комп’ютера, і така модель дає змогу відчути себе присутнім в іншому світі. Метою роботи є вивчення особливостей застосування вірту альних технологій у навчальному процесі, які можуть бути використані для покращення опанування іноземних мов у закладах вищої освіти. Об’єктом дослідження є віртуальна реальність як явище та процес. Предметом дослідження – процес використання віртуальної реальності у вивченні іноземних мов у закладах вищої освіти. Методи дослідження: структурно-системний, порівняльний та теоретичний аналіз, синтез, узагальнення та систематизацію наукових джерел, описовий, функціональний, конструктивний та метод перекладу. Переваги застосування VR-технологій: наочність (за допомогою 3-D графіки можливо деталізовано показати різні яви ща), безпека (відсутність погроз для життя), залучення (усі учасник можуть змінювати сценарії), фокусування (зосередженість на матеріалі), присутність (відчуття реальної присутності), покращення мовної компетент ності (відшліфовується правильна вимова слів, збагачується словниковий запас), активізація пізнавальної діяль ності, індивідуалізація навчання. Недоліки передбачають, зокрема, вирішення технічних проблем. Віртуальна реальність в процесі вивчення іноземних мов дозволяє проводити відео конференції з усіх точок нашої планети, створювати 3D електронні освітні ресурси, створювати 3D презентаційні та інформаційні матеріали, візу алізувати країни, мови яких вивчаємо, організовувати 3D-тури, що дозволяють переміщатися у віртуальному просторі – зникає межа мiж теорiєю тa практикою і з’являється досвід, який стане основою у реальному жит ті. Перспектива подальших досліджень полягає у теоретичному описі практичного застосування віртуальної реальності для опанування англійської мови, що охоплює всю світову спільноту, стаючи глобальним, світовим, поліетнічним та мультикультурним конгломератом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Франка, Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | АКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУК: Мiжвузiвський збiрник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогiчного унiверситету iменi Iвана Франка;ISSN 2308-4855 (Print) ISSN 2308-4863 (Online), ВИПУСК 62. ТОМ 2 | |
dc.subject | віртуальна реальність | uk_UA |
dc.subject | віртуальне середовище | uk_UA |
dc.subject | віртуалізація | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова, | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Віртуальна ркальність у вивченні іноземних мов: теоретичний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5602 |