Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Коробова, І. О. | |
dc.contributor.author | Нікіфорова, В. Г. | |
dc.contributor.author | Лікарчук, Л. І. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T11:08:23Z | |
dc.date.available | 2024-11-13T11:08:23Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.udk | 811.111:371 | |
dc.description | Коробова І. О., Нікіфорова В. Г., Лікарчук Л. І. Роль тьюторства в опануванні германськими мовами у вищій школі / І. О. Коробова, В. Г. Нікіфорова, Л. І Лікарчук //Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, серія «Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов». – Харків, 2021, - Вип.93. - С.76 – 83. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито проблему впровадження якісного тьюторства у вищій школі, зокрема у вивченні германських мов. Як свідчить практика, кількість студентів, що прагне якісно опанувати германські мови, зростає; такі студенти потребують побудови індивідуальної освітньої траєкторії, де особливе місце належить тьютору. Однак, проблема тьюторства для вітчизняної науки є досить новою, незважаючи на наявні роботи, що розкривають теоретичні та практичні аспекти розвитку тьюторства як педагогічної професії, питання тьюторства в опануванні германськими мовами у вищих навчальних закладах залишаються поза увагою науковців, що зумовлює актуальність дослідження. Тьюторство – це додаткова необхідна скла дова, що доповнює основний навчальний процес; тьютор – творча особистість, керівник навчальної групи, який проводить групові заняття-практикуми, надає психологічну підтримку й індивідуальну допомогу студентам у вирішенні навчальних та особистих проблем, пов’язаних з навчанням; здійснює професійну орієнтацію та консультування з питань кар’єри. Якість тьюторства в опануванні германськими мовами залежить від успіху різних взаємопов’язаних робочих процесів – Коло якості тьюторства: розробка концепції тьюторства (визначення обсягу занять, кількості студентів, необхідної кількості тьюторів та навчальних цілей), пошук тьюторів (у кінці попереднього навчального семестру подання оголошення та організація зустрічей), підготовка тьюторів (фахова та дидактична), керування роботою тьюторів (через постійні зустрічі-консультації), оцінка тьюторства (самооцінка у рамках офіційної системи оцінювання навчального закладу). Особливе місце у концепції тьюторства належить документуванню усіх процесів з метою аналізу та передачі матеріалів наступному поколінню тьюторів. Тьюторство – важливий елемент системи управління якістю сучасного вищого навчального закладу, адже реалізує цін ності індивідуалізації та самовизначення. Перспективи подальших досліджень полягають у теоретичному обґрунтуванні ефективності впровадження тьюторства у закладах вищої освіти щодо якісного опанування германськими мовам | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов;93 | |
dc.relation.ispartofseries | ВІСНИК Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна; | |
dc.subject | вища школа, германські мови, Коло якості, тьютор, тьюторство | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | германські мови | uk_UA |
dc.subject | коло якості | uk_UA |
dc.subject | тьютор | uk_UA |
dc.subject | тьюторство | uk_UA |
dc.title | Роль тьюторства в опануванні германськими мовами у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5600 |