Вплив стресогенних чинників на здоров’я та поведінкові розлади студентської молоді

Show simple item record

dc.contributor.author Бишевець Н. Г.
dc.contributor.author Андрєєва О. В.
dc.date.accessioned 2024-08-20T08:36:19Z
dc.date.available 2024-08-20T08:36:19Z
dc.date.issued 2024-06-11
dc.identifier.udk 159.9.019.4 :612.176–057.875(045)
dc.description Бишевець, Н. Г. Вплив стресогенних чинників на здоров’я та поведінкові розлади студентської молоді / Н. Г. Бишевець, О. В. Андрєєва // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. ─ 2024. ─ № 1. ─ С. 113-122. DOI: https://doi.org/10.32652/spmed.2024.1.113-122. uk_UA
dc.description.abstract Узагальнено інформацію про дію та наслідки стресу на здоров’я та якість життя здобувачів вищої освіти в період правового режиму воєнного стану. Мета. Здійснити теоретичний аналіз та узагальнення фахової вітчизняної та зарубіжної літератури з оцінки впливу стресогенних чинників на здоров’я та поведінкові розлади студентської молоді. Методи. Аналіз наукової літератури, синтез та узагальнення, компаративний аналіз, соціологічні методи, методи математичної статистики. Результати. Встановлено, що під впливом бойових дій на території країни здобувачі вищої освіти переживають негативні фізичні та психоемоційні розлади. Негативні наслідки стресу можуть проявлятися на фізіологічному, психологічному, поведінковому та когнітивному рівнях. Нашарування кризових явищ, постійне підвищення емоційного напруження, неадекватні інформаційні навантаження, соціальна ізоляція поряд із обмеженням рухової активності посилює у студентів незадоволеність життям, погіршує його якість. Стрес призводить до загострення хвороб та виникнення нових захворювань, поширення частоти появи в них депресії, тривоги, розладів здоров’я, підвищує ризик поведінкових розладів, зниження мотивації до навчання. Перераховані впливи стресу на стан фізичного й психічного здоров’я та поведінку здобувачів вищої освіти викликають у них ознаки емоційного неблагополуччя, знижують якість життя, зумовлюють зниження мотивації до навчання а, отже, й негативно впливають на їхню академічну успішність, що може мати довгострокові несприятливі наслідки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія uk_UA
dc.subject стрес uk_UA
dc.subject психоемоційний стан uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject рухова активність uk_UA
dc.subject якість життя uk_UA
dc.title Вплив стресогенних чинників на здоров’я та поведінкові розлади студентської молоді uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5564


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account