Досвід Канади в організаційно-методичному забезпеченні інклюзивності в спорті

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевчук О.
dc.contributor.author Когут І. О.
dc.contributor.author Маринич В. Л.
dc.date.accessioned 2024-06-24T09:52:40Z
dc.date.available 2024-06-24T09:52:40Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.issn 1992-7908
dc.identifier.issn 1992-9331
dc.description Шевчук О. Досвід Канади в організаційно-методичному забезпеченні інклюзивності в спорті / О. Шевчук, І. О. Когут, В. Л. Маринич // Sport Science Spectrum. - 2024. - № 1. - С. 148-159. uk_UA
dc.description.abstract Інклюзивність сьогодні є необхідністю, однак ще залишається справжнім викликом у спорті. З огляду на важливу роль тренерів у формуванні інклюзивного спортивного середовища наша стаття дозволяє аналізувати канадський досвід у розробленні організаційно-методичного забезпечення як засобу їх навчання з питань інклюзивності та складової частини інформаційно-освітнього простору у їх підготовці. Мета. Наративний огляд та систематизація належних прикладів організаційно-методичного забезпечення інклюзивності в спорті для тренерів Канади задля створення відкритого інформаційно-освітнього простору в підготовці тренерів України. Методи. Аналіз та систематизація джерел літератури, індукція та дедукція, методи системного та логічного аналізу, синтез та узагальнення. Результати. Перша частина дослідження містить наративний огляд організаційних передумов та методичного оснащення для підготовки тренерів у Канаді в контексті інклюзії, систематизацію та оцінку належних наявних підходів. Характерною рисою організаційної основи імплементації інклюзивності в спорті Канади є взаємодія та співпраця різних організацій, які об’єднуються в альянси задля координації зусиль, обміну ресурсами й досвідом та, як один із результатів їх спільної дії, розроблення науково обґрунтованих методичних ресурсів, серед яких превалюють навчально-та інструктивно-методичні матеріали, для підготовки фахівців у спортивному секторі. На прикладі досвіду Канади друга частина дослідження підкреслює значення широкомасштабних освітніх мереж, співпраці та розбудові знань через дистанційний доступ до ресурсів, цифрових навчальних матеріалів та актуальних досліджень. Заслуговують на увагу переваги відкритих освітніх ресурсів. Водночас у статті вказується на застереження, пов’язані з виключним доступом до певних ресурсів для членів Асоціації тренерів Канади та можливими фінансовими обмеженнями, що важливо враховувати під час адаптації підходів. Висновки. Компендіум канадського досвіду має потенціал бути самостійним методичним ресурсом у навчанні фахівців щодо інклюзії в спорті, а комплексні результати дослідження можуть слугувати основою для розроблення та вдосконалення вітчизняної системи імплементації інклюзивних підходів та створення інклюзивного спортивного середовища в Україні шляхом навчання тренерів із використанням відповідного організаційно-методичного забезпечення та за сприяння відкритості інформаційно-освітнього простору їх підготовки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Sport Science Spectrum uk_UA
dc.relation.ispartofseries 1;2024
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject спорт uk_UA
dc.subject організаційне забезпечення uk_UA
dc.subject методичне забезпечення uk_UA
dc.subject інформаційний освітній ресурс uk_UA
dc.title Досвід Канади в організаційно-методичному забезпеченні інклюзивності в спорті uk_UA
dc.title.alternative Сanada’s experience of organizational and methodological support for inclusivity in sports uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5544


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу