Інструменти впровадження інклюзивної моделі фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маринич В. Л.
dc.contributor.author Когут І. О.
dc.date.accessioned 2024-05-24T08:02:24Z
dc.date.available 2024-05-24T08:02:24Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn 2709-2070
dc.identifier.issn 2709-2089
dc.identifier.udk 796.011.1+37.042+374
dc.description Маринич В. Л. Інструменти впровадження інклюзивної моделі фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти / В. Л. Маринич, І. О. Когут // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - № 2. - С. 65-72. uk_UA
dc.description.abstract Установлюючи зв’язок між термінами нормативно-правових актів сфери освіти та фізичної культури і спорту, приходимо до висновку, що саме у сфері освіти, в закладах позашкільної освіти можна організувати фізкультурно-спортивну роботу, враховуючи інтереси дітей з особливими освітніми потребами. Рекомендації міжнародних організацій дозволять виявити перешкоди і сформувати напрями трансформації фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти за такими напрямами: закони і політика; збір даних; управління і фінансування; навчальні програми, підручники, оцінювання; вчителі і допоміжний персонал сфери позашкільної освіти; заклади позашкільної освіти; учні, батьки, громада. Доведено, що у сфері освіти передбачені необхідні механізми для впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти. Водночас у нормативно-правових документах сфери фізичної культури і спорту не виявлено рекомендацій до запровадження інклюзивного навчально-тренувального процесу. На основі міжнародних рекомендацій для трансформацій систем освіти з ефективного запровадження інклюзивної моделі охарактеризовані знаряддя її імплементації в закладах позашкільної освіти різних типів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2;2022
dc.subject фізкультурно-спортивна робота uk_UA
dc.subject заклади позашкільної освіти uk_UA
dc.subject інклюзивність uk_UA
dc.subject спорт uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject законодавство uk_UA
dc.subject особи з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.title Інструменти впровадження інклюзивної моделі фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти uk_UA
dc.title.alternative Tools for implementing an inclusive model of physical education and sports activity in extracurricular education institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5516


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу