Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Маринич В. Л. | |
dc.contributor.author | Когут І. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-24T08:02:24Z | |
dc.date.available | 2024-05-24T08:02:24Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.issn | 2709-2070 | |
dc.identifier.issn | 2709-2089 | |
dc.identifier.udk | 796.011.1+37.042+374 | |
dc.description | Маринич В. Л. Інструменти впровадження інклюзивної моделі фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти / В. Л. Маринич, І. О. Когут // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - № 2. - С. 65-72. | uk_UA |
dc.description.abstract | Установлюючи зв’язок між термінами нормативно-правових актів сфери освіти та фізичної культури і спорту, приходимо до висновку, що саме у сфері освіти, в закладах позашкільної освіти можна організувати фізкультурно-спортивну роботу, враховуючи інтереси дітей з особливими освітніми потребами. Рекомендації міжнародних організацій дозволять виявити перешкоди і сформувати напрями трансформації фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти за такими напрямами: закони і політика; збір даних; управління і фінансування; навчальні програми, підручники, оцінювання; вчителі і допоміжний персонал сфери позашкільної освіти; заклади позашкільної освіти; учні, батьки, громада. Доведено, що у сфері освіти передбачені необхідні механізми для впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти. Водночас у нормативно-правових документах сфери фізичної культури і спорту не виявлено рекомендацій до запровадження інклюзивного навчально-тренувального процесу. На основі міжнародних рекомендацій для трансформацій систем освіти з ефективного запровадження інклюзивної моделі охарактеризовані знаряддя її імплементації в закладах позашкільної освіти різних типів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 2;2022 | |
dc.subject | фізкультурно-спортивна робота | uk_UA |
dc.subject | заклади позашкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | інклюзивність | uk_UA |
dc.subject | спорт | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | законодавство | uk_UA |
dc.subject | особи з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.title | Інструменти впровадження інклюзивної моделі фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Tools for implementing an inclusive model of physical education and sports activity in extracurricular education institutions | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5516 |