dc.contributor.author |
Маринич В. Л. |
|
dc.contributor.author |
Когут І. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-24T08:02:24Z |
|
dc.date.available |
2024-05-24T08:02:24Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.issn |
2709-2070 |
|
dc.identifier.issn |
2709-2089 |
|
dc.identifier.udk |
796.011.1+37.042+374 |
|
dc.description |
Маринич В. Л. Інструменти впровадження інклюзивної моделі фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти / В. Л. Маринич, І. О. Когут // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - № 2. - С. 65-72. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Установлюючи зв’язок між термінами нормативно-правових актів сфери освіти та фізичної культури і спорту, приходимо до висновку, що саме у сфері освіти, в закладах позашкільної освіти можна організувати фізкультурно-спортивну роботу, враховуючи інтереси дітей з особливими освітніми потребами. Рекомендації міжнародних організацій дозволять виявити перешкоди і сформувати напрями трансформації фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти за такими напрямами: закони і політика; збір даних; управління і фінансування; навчальні програми, підручники, оцінювання; вчителі і допоміжний персонал сфери позашкільної освіти; заклади позашкільної освіти; учні, батьки, громада. Доведено, що у сфері освіти передбачені необхідні механізми для впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти. Водночас у нормативно-правових документах сфери фізичної культури і спорту не виявлено рекомендацій до запровадження інклюзивного навчально-тренувального процесу. На основі міжнародних рекомендацій для трансформацій систем освіти з ефективного запровадження інклюзивної моделі охарактеризовані знаряддя її імплементації в закладах позашкільної освіти різних типів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
2;2022 |
|
dc.subject |
фізкультурно-спортивна робота |
uk_UA |
dc.subject |
заклади позашкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивність |
uk_UA |
dc.subject |
спорт |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
законодавство |
uk_UA |
dc.subject |
особи з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.title |
Інструменти впровадження інклюзивної моделі фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Tools for implementing an inclusive model of physical education and sports activity in extracurricular education institutions |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5516 |
|