Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шинкарук Оксана | |
dc.contributor.author | Скалозуб Андрій | |
dc.contributor.author | Юхно Юрій | |
dc.contributor.author | Шевцова Альона | |
dc.date.accessioned | 2024-05-07T10:27:50Z | |
dc.date.available | 2024-05-07T10:27:50Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.doi | 10.32652/tmfvs.2023.1.84–90 | |
dc.description | Психологічна підготовки гравців та структура діяльності спортивного психолога в кіберспорті / Оксана Шинкарук, Андрій Скалозуб, Юрій Юхно, Альона Шевцова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. ─ 2023. ─ № 1. ─ С. 84–90. | uk_UA |
dc.description.abstract | Структура підготовки гравців у кіберспорті складна, відповідає особливостям дисципліни, механіки гри, системі змагань тощо. Одним з важливих напрямів, з яким пов’язують успішність кіберспортивних команд на світовій арені, це психологічна підготовка та робота психолога в команді. Значущість психологічної підготовки та психолога підвищується із зростанням результативності гравців і команди в кіберспортивних дисциплінах. Мета. Обґрунтувати структуру діяльності психологав кіберспорті з урахуванням особливостей підготовки гравців різних кіберспортивних дисциплін. Доведено, що психологічна підготовка в кіберспортивних дисциплінах спрямована на забезпечення вмінь гравця управляти своїм психофункціональним станом під впливом різноманітних чинників, що лімітують результативність у грі, формування особистості спортсмена і міжособистісних відносин, розвиток інтелекту, психологічних функцій і психомоторних якостей. Обґрунтовано професійно важливі якості психолога: особистісні риси і якості; соціально-когнітивні і комунікативні уміння; уміння рефлексувати; психофізичні властивості та психічні якості, що характеризують нервову систему; акторські, творчі та організаторські здібності. Визначено значущість якостей психолога в роботі з кіберспортивними командами: високий інтелект; теоретична підготовка і досвід практичної роботи; поведінкова гнучкість; комунікабельність і здатність встановлювати довірчі відносини; особистий досвід спортсмена; почуття гумору; здатність до співпереживання, емпатичність; терпимість і витримка; залученість у роботу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Теорія і методика фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.subject | кіберспорт | uk_UA |
dc.subject | психологічна підготовка | uk_UA |
dc.subject | тренувальний процес | uk_UA |
dc.subject | спортивна команда | uk_UA |
dc.title | Психологічна підготовка гравців та структура діяльності спортивного психолога в кіберспорті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5435 |