Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ярмоленко Максим | |
dc.contributor.author | Шинкарук Оксана | |
dc.contributor.author | Ординський Володимир | |
dc.date.accessioned | 2024-05-07T09:24:35Z | |
dc.date.available | 2024-05-07T09:24:35Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.doi | DOI:10.28925/2664-2069.2024.116 | |
dc.description | Ярмоленко, М. Чинники, що впливають на ефективну діяльність тренера в кіберспорті / Максим Ярмоленко, Оксана Шинкарук, Володимир Ординський // Спортивна наука та здоров´я людини. ─ 2024. ─ № 1(11). ─ С. 201-214. | uk_UA |
dc.description.abstract | Тренер в професійному геймінгу відіграє головну роль у питанні підготовки своєї команди. Його професійна діяльність висуває досить серйозні вимоги, включаючи наявність широкого спектру навичок та знань. Існує необхідність у вивченні професійної діяльності кіберспортивного тренера, що дозволить підвищити якість і результативність навчально-тренувального процесу. Мета дослідження – підвищити якість та ефективність професійної діяльності тренерів з кіберспорту шляхом визначення чинників, що впливають на її ефективність. Проведені наукові дослідження дозволили встановити чинники, що заважають формуванню професійної компетентності майбутніх кібертренерів. Тренери віднесли до найбільших труднощів – брак стандартів та сертифікації (20 балів), невпевненість з приводу працевлаштування у сфері кіберспорту (29 балів) та низький рівень визнання (44 бали). Етичні чинники (89 балів), психологічне вигорання (98 балів), та труднощі з оволодінням новими технологіями в означеній сфері (107 балів) були виявлені тренерами як найменш впливові. Визначені чинники, що дозволяють забезпечувати якісний навчально-тренувальний процес у кіберспорті. До них віднесено: наявність інноваційної технічної бази та достатнього простору для здійснення тренувального процесу; забезпечення психологічної підтримки тренерів; доступ до раціонального і стабільного бюджету; наявність мотивації та можливість підвищувати кваліфікацію тренерів; регулярна технічна підтримка задля вирішення можливих проблем з обладнанням чи програмним забезпеченням; постійна співпраця з іншими фахівцями; забезпечення ефективного менеджменту, включаючи якісну комунікацію, вирішення конфліктів тощо. Виявлено, що набір професійно-педагогічних якостей кібертренерів містить чималий список специфічних знань та вмінь. Експертами були визначені чинники, що дозволяють забезпечувати якісний навчально-тренувальний процес у кіберспорті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Спортивна наука та здоров'я людини: наукове електронне періодичне видання | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 1 (11); | |
dc.subject | кіберспорт | uk_UA |
dc.subject | кібертренер | uk_UA |
dc.subject | ігрова діяльність | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність тренерів | uk_UA |
dc.subject | система підготовки кіберспортсменів | uk_UA |
dc.title | Чинники, що впливають на ефективну діяльність тренера в кіберспорті | uk_UA |
dc.title.alternative | Factors Affecting the Effective Activity of a Coach in Cyber Sports | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5424 |