dc.contributor.author |
Ярмоленко Максим |
|
dc.contributor.author |
Шинкарук Оксана |
|
dc.contributor.author |
Ординський Володимир |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-07T09:24:35Z |
|
dc.date.available |
2024-05-07T09:24:35Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.doi |
DOI:10.28925/2664-2069.2024.116 |
|
dc.description |
Ярмоленко, М. Чинники, що впливають на ефективну діяльність тренера в кіберспорті / Максим Ярмоленко, Оксана Шинкарук, Володимир Ординський // Спортивна наука та здоров´я людини. ─ 2024. ─ № 1(11). ─ С. 201-214. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Тренер в професійному геймінгу відіграє головну роль у питанні підготовки своєї команди. Його професійна діяльність висуває досить серйозні вимоги, включаючи наявність широкого спектру навичок та знань. Існує необхідність у вивченні професійної діяльності кіберспортивного тренера, що дозволить підвищити якість і результативність навчально-тренувального процесу. Мета дослідження – підвищити якість та ефективність професійної діяльності тренерів з кіберспорту шляхом визначення чинників, що впливають на її ефективність. Проведені наукові дослідження дозволили встановити чинники, що заважають формуванню професійної компетентності майбутніх кібертренерів. Тренери віднесли до найбільших труднощів – брак стандартів та сертифікації (20 балів), невпевненість з приводу працевлаштування у сфері кіберспорту (29 балів) та низький рівень визнання (44 бали). Етичні чинники (89 балів), психологічне вигорання (98 балів), та труднощі з оволодінням новими технологіями в означеній сфері (107 балів) були виявлені тренерами як найменш впливові. Визначені чинники, що дозволяють забезпечувати якісний навчально-тренувальний процес у кіберспорті. До них віднесено: наявність інноваційної технічної бази та достатнього простору для здійснення тренувального процесу; забезпечення психологічної підтримки тренерів; доступ до раціонального і стабільного бюджету; наявність мотивації та можливість підвищувати кваліфікацію тренерів; регулярна технічна підтримка задля вирішення можливих проблем з обладнанням чи програмним забезпеченням; постійна співпраця з іншими фахівцями; забезпечення ефективного менеджменту, включаючи якісну комунікацію, вирішення конфліктів тощо. Виявлено, що набір професійно-педагогічних якостей кібертренерів містить чималий список специфічних знань та вмінь. Експертами були визначені чинники, що дозволяють забезпечувати якісний навчально-тренувальний процес у кіберспорті. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Спортивна наука та здоров'я людини: наукове електронне періодичне видання |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
№ 1 (11); |
|
dc.subject |
кіберспорт |
uk_UA |
dc.subject |
кібертренер |
uk_UA |
dc.subject |
ігрова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність тренерів |
uk_UA |
dc.subject |
система підготовки кіберспортсменів |
uk_UA |
dc.title |
Чинники, що впливають на ефективну діяльність тренера в кіберспорті |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Factors Affecting the Effective Activity of a Coach in Cyber Sports |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5424 |
|