Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гончарова Н. | |
dc.contributor.author | Родіоненко М. | |
dc.contributor.author | Прокопенко А. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-30T10:01:29Z | |
dc.date.available | 2024-01-30T10:01:29Z | |
dc.date.issued | 2018-04-19 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5146 | |
dc.description | Гончарова Н. Аналіз змісту веб-сайтів закладів загальної середньої освіти у напрямку здоров’язбереження / Н. Гончарова, М. Родіоненко, А. Прокопенко // Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії: матер. І Всеукр. електронної наук.-практ. конф. з міжнародною участю [Інтернет], 19 квітня 2018 р. - Київ: НУФВСУ, 2018. - С. 116-117. | uk_UA |
dc.description.abstract | Останнім часом спостерігається активізація діяльності по залученню до інформаційного простору установ управління сферою освіти та безпосередньо учасників освітнього процесу. Процеси інформатизації суспільства набувають всеохоплюючого характеру, що не залишило без уваги систему освіти. Інформатизація освіти сприяє підвищенню ефективності та інтенсифікації навчального процесу за рахунок використання інформаційних технологій і впровадження нових методичних розробок в процес навчання. Підходи до інформатизації сфери освіти обумовлюють створення інформаційного освітнього простору, ефективність функціонування якого залежить від інформаційної активності учасників освітнього процесу та широким використанням навичок користування ресурсами мережі Інтернет та самих можливостей мережі Інтернет. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії | uk_UA |
dc.subject | аналіз | uk_UA |
dc.subject | веб-сайти | uk_UA |
dc.subject | загальна середня освіта | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбереження | uk_UA |
dc.title | Аналіз змісту веб-сайтів закладів загальної середньої освіти у напрямку здоров’язбереження | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |