Короткий опис(реферат):
Аналіз розвитку сучасної системи шкільної освіти в Україні показує, що незважаючи на лавину новацій в системі навчання та виховання, галузі фізичного виховання
вони мало стосуються. Навчально-виховний процес загальноосвітньої школи все більше перевантажується предметами, які розвивають тільки розумову діяльність, і при цьому зовсім не враховується не зниження рівня фізичного розвитку сучасних дітей, ні постійне погіршення їхнього здоров`я. У той же час відхилення в шкільній практиці від мети фізичного виховання і зведення його до суто формального підходу, що спостерігається в останні роки, не тільки суперечить ідеї формування гармонійно розвиненої особистості, але й підсилює ї без того критичний стан здоров`я школярів.
Практика показує, що проблеми, які спіткали суспільство не можливо вирішити в рамках традиційних підходів до освіти і оздоровлення.
Тому створення програми організації занять оздоровчої направленості у фізичному
вихованні, яка буде максимально задовольняти потреби сьогодення, призведе до позитивних змін в системі освіти.
Бібліографічний опис:
Ковальова Н. Теоретичне обгрунтування інноваційної оздоровчо-рекреаційної програми для старшокласників / Н. Ковальова, В. Ковальов, Д. Митник // Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії: матер. ІІІ Всеукр. електронної наук.-практ. конф. з міжнародною участю [Інтернет], 8 квітня 2020 р. - Київ: НУФВСУ, 2020. - С. 72-73.