dc.description.abstract |
Подано інформацію про необхідність залучення підлітків Китаю до дозвіллєвої
діяльності та підходи до удосконалення її методичного та змістового наповнення.
Мета. Проаналізувати підходи до підвищення рухової активності підлітків Китаю в процесі дозвіллєвої діяльності. Методи. Теоретичний аналіз фахової науково-методичної літератури, аналіз ресурсів мережі Інтернет, контент-аналіз документальних та статистичних матеріалів, синтез, узагальнення. Результати. Аналіз статистичних даних дозволив визначити передумови залучення підлітків Китаю до дозвіллєвої діяльності, зокрема, низький рівень рухової
активності та фізичної підготовленості. Виявлено необхідність у забезпеченні належного рівня рухової активності підлітків, зниженні академічного стресу, формуванні мотивації до навчальної та пізнавальної діяльності. Встановлено, що серед інноваційних форм освітнього дозвілля значним потенціалом володіє такий сучасний педагогічний підхід, як едьютейнмент. Ця технологія, яка має ряд методичних переваг і перспектив, може бути ефективним інструментом організації дозвіллєвої діяльності підлітків. Використання едьютейнменттехнологій дозволяє залучити підлітків до соціально значущих видів діяльності, які здійснюються у вільний від навчання час. |
uk_UA |