Роль та значення рухливих ігор в процесі психологічного та психофізіологічного розвитку юних футболістів на етапі початкової підготовки

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Байрачнй Олег
dc.contributor.author Дейнеко Ігор
dc.date.accessioned 2023-12-25T08:52:59Z
dc.date.available 2023-12-25T08:52:59Z
dc.date.issued 2023-11-15
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4874
dc.description Байрачний О. Роль та значення рухливих ігор в процесі психологічного та психофізіологічного розвитку юних футболістів на етапі початкової підготовки / О. Байрачний, І. Дейнеко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: збірник наукових праць. - Вип. 11 (171). - Київ : Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2023. - С. 12-16. - (Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (Фізична культура і спорт) ; Серія 15). uk_UA
dc.description.abstract Організований футбол все частіше йде в розріз із можливостями та потребами дитини. Особливо критично дана тенденція виглядає на етапі початкової підготовки. Окрім негативних впливів на фізичний розвиток юних футболістів форсування підготовки та ігнорування їх вікових особливостей вкрай деструктивно позначається на психічному розвитку дітей. В статті проаналізовано можливості та переваги педагогічних засобів регуляції мотиваційних чинників та процесу формування цілого ряду психологічних якостей і здібностей юних футболістів у віці від 6 до 9 років. Запропоновані способи формування особистості юних футболістів. Формування спортивного характеру юних футболістів мають складати як командні дії так і індивідуальні особливості. Зосередження на виховуванні дітей починається у середовищі яке формує їх. Найважливішим компонентом формування юної особистості є психологічний аспект. За рахунок різноманітних рухів з м’ячем і без нього діти можуть набувати ігрового досвіду. Адаптація вправ до потреб дитини є базовою умовою для профілактики травмуючих впливів та сприяння її гармонійного розвитку, створення передумов для стимуляції самостійного мислення, використовуючи принцип «намагайся знайти рішення». В роботі узагальнено данні спеціальних літературних джерел та вітчизняний практичний досвід, а також зроблено аналіз ключових факторів, що детермінують динаміку навчання і фізичний та психологічний розвиток юних футболістів. Показані механізми впливу використання педагогічних засобів ігрового характеру на процес формування мотиваційної, когнітивної та психо-емоційної сфери дитини молодшого шкільного віку, яка займається футболом. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.relation.ispartofseries 15;11(171)
dc.subject юні футболісти uk_UA
dc.subject розвиток, рухливі ігри uk_UA
dc.subject психологічні характеристики uk_UA
dc.subject вікові особливості uk_UA
dc.title Роль та значення рухливих ігор в процесі психологічного та психофізіологічного розвитку юних футболістів на етапі початкової підготовки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись