Сталий розвиток освітнього середовища для заохочення рухової активності школярів

Show simple item record

dc.contributor.author Трачук, Сергій
dc.contributor.author Семененко, В'ячеслав
dc.contributor.author Долженко, Людмила
dc.contributor.author Мамедова, Інна
dc.contributor.author Довгаль, Василь
dc.date.accessioned 2023-12-22T10:07:21Z
dc.date.available 2023-12-22T10:07:21Z
dc.date.issued 2023-02
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4863
dc.description Сталий розвиток освітнього середовища для заохочення рухової активності школярів / Сергій Трачук, В’ячеслав Семененко, Людмила Долженко, Інна Мамедова, Василь Довгаль // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. ─ 2023. ─ № 2. ─ С. 81–85. ─ DOI: 10.32652/tmfvs.2023.2.81–85 uk_UA
dc.description.abstract Одним із механізмів управління якістю освітніх послуг в умовах закладів загальної середньої освіти є ефективне використання наявних ресурсів. До ресурсів управління якістю освіти в умовах школи відносять безпосередньо кадрові, методичні, інші види ресурсів, що формують здорове безпечне освітнє середовище школи для учасників освітнього процесу. Сьогодні заходи в секторі освіти із заохочення і підвищення фізичної активності молоді визнаються як один із економічно ефективних підходів громадського здоров’я. Мета. Визначити умови сталого розвитку освітнього середовища для заохочення рухової активності школярів. Методи. Теоретичний аналіз і узагальнення наукової літератури, нормативних та стратегічних документів Всесвітньої організації охорони здоров’я. Результати. Наукові розвідки в освітньому середовищі дозволили вивчити питання малорухливої поведінки учнів. У міській школі визначено зниження інтегрального показника фізичної активності у хлопців і дівчат, у школі селища міського типу також визначено тенденцію до зниження інтегрального показника фізичної активності учнів цього віку. Відзначено загальні тенденції до збільшення частки учнів, які мають низький та середній рівні і зменшення частки з високим рівнем фізичної активності, що вимагає пошуку дієвих інструментів і відповідних можливостей для заохочення фізичної активності школярів. Аналіз тенденцій у сучасних шкільних системах представляє дієві кроки для створення сучасного розвиваючого безпечного комфортного освітнього середовища, що сприятиме досягненню моделей фізичної активності, збереженню та зміцненню здоров’я учнівської молоді. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Теорія і методика фізичного виховання і спорту uk_UA
dc.subject сталий розвиток uk_UA
dc.subject фізична активність uk_UA
dc.subject освітній простір uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.title Сталий розвиток освітнього середовища для заохочення рухової активності школярів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account