Особливості організації занять з адаптивного фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з ослабленим зором

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергієнко Костянтин
dc.contributor.author Джуха Хабіб
dc.date.accessioned 2023-11-15T07:31:25Z
dc.date.available 2023-11-15T07:31:25Z
dc.date.issued 2020-04-08
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4813
dc.description Особливості організації занять з адаптивного фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з ослабленим зором / К. М. Сергієнко, Х. Ш. Джуха // Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії: матеріали ІІІ Всеукр. електрон. конф-ії, 8 квітня 2020 р. - Київ, 2020. - С. 100-101. uk_UA
dc.description.abstract Основними методами фізичного виховання молодших школярів зі зниженим зором названі метод дистанційного керування, метод вправи по застосуванню знань, метод наочності, демонстрація рухових дій і спортивного інвентарю і метод стимулювання рухової активності. Слід зазначити, що при заняттях з дітьми з порушеннями зору необхідно враховувати, що виконання індивідуально дозованих фізичних навантажень сприяє поліпшенню стану зорових функцій і стимулює розвиток основних фізіологічних систем організму. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії uk_UA
dc.subject адаптивне фізичне виховання uk_UA
dc.subject з особливими потребами uk_UA
dc.subject послаблений зір uk_UA
dc.subject молодший шкільний вік uk_UA
dc.title Особливості організації занять з адаптивного фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з ослабленим зором uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу