Особливості формування вмінь писемної мови у процесі навчання на просунутому етапі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бардіна, Л. М.
dc.contributor.author Шепелюк, Л. М.
dc.date.accessioned 2023-04-04T08:38:59Z
dc.date.available 2023-04-04T08:38:59Z
dc.date.issued 2017-03-24
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4375
dc.description Бардіна Л. М., Шепелюк В. Л. Особливості формування вмінь писемної мови у процесі навчання на просунутому етапі / Л. М. Бардіна, В. Л. Шепелюк // (24 березня 2017 р.). - Дніпро: СПД Охотнік, 2017. - С.244-246. uk_UA
dc.description.abstract Розглядається послідовність навчання видам письмових робіт, які визначають знання й уміння, необхідні для формування й активізації у навчальному процесі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher СПД "Охотнік" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 303 ББК 63.3 У 45;С. 244 -246
dc.subject комунікативна мета uk_UA
dc.subject мова за професійним спрямуванням uk_UA
dc.subject писемна мова uk_UA
dc.subject план uk_UA
dc.subject тези uk_UA
dc.subject конспект uk_UA
dc.subject резюме uk_UA
dc.subject анотація uk_UA
dc.subject рецензія uk_UA
dc.subject реферат uk_UA
dc.subject реферат-огляд uk_UA
dc.subject письмові роботи uk_UA
dc.title Особливості формування вмінь писемної мови у процесі навчання на просунутому етапі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу