Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бардіна, Л. М. | |
dc.contributor.author | Шепелюк, Л. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-04T08:38:59Z | |
dc.date.available | 2023-04-04T08:38:59Z | |
dc.date.issued | 2017-03-24 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4375 | |
dc.description | Бардіна Л. М., Шепелюк В. Л. Особливості формування вмінь писемної мови у процесі навчання на просунутому етапі / Л. М. Бардіна, В. Л. Шепелюк // (24 березня 2017 р.). - Дніпро: СПД Охотнік, 2017. - С.244-246. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглядається послідовність навчання видам письмових робіт, які визначають знання й уміння, необхідні для формування й активізації у навчальному процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | СПД "Охотнік" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 303 ББК 63.3 У 45;С. 244 -246 | |
dc.subject | комунікативна мета | uk_UA |
dc.subject | мова за професійним спрямуванням | uk_UA |
dc.subject | писемна мова | uk_UA |
dc.subject | план | uk_UA |
dc.subject | тези | uk_UA |
dc.subject | конспект | uk_UA |
dc.subject | резюме | uk_UA |
dc.subject | анотація | uk_UA |
dc.subject | рецензія | uk_UA |
dc.subject | реферат | uk_UA |
dc.subject | реферат-огляд | uk_UA |
dc.subject | письмові роботи | uk_UA |
dc.title | Особливості формування вмінь писемної мови у процесі навчання на просунутому етапі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |