Рhysical Therapу Graduate Students' and Examiners' Perception of Objective Structured Clinical Examination: A Feed Back for Process Improvement

Show simple item record

dc.contributor.author Вітомський, В. В.
dc.contributor.author Клавіня, A.
dc.contributor.author Мруга, М. Р.
dc.contributor.author Молік, Б.
dc.contributor.author Гаврелюк, С. В.
dc.contributor.author Реклайтієне, Д.
dc.contributor.author Лазарєва, О. Б.
dc.contributor.author Ковельська, А. В.
dc.contributor.author Вітомська, М. В.
dc.contributor.author Moргулец-Aдамович, Н.
dc.contributor.author Kвок, Н.
dc.contributor.author Пoзарієне, Ю.
dc.contributor.author Кампа, М.
dc.date.accessioned 2023-02-06T11:03:18Z
dc.date.available 2023-02-06T11:03:18Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4178
dc.description Рhysical Therapу Graduate Students' and Examiners' Perception of Objective Structured Clinical Examination: A Feed Back for Process Improvement / Volodymyr Vitomskyi, Aija Klavina, Maryna Mruga, Bartosz Molik, Svitlana Gavreliuk, Diana Reklaitiene, Olena Lazarieva, Antonina Kovelska, Marina V. Vitomska, Natalia Morgulec-Adamowicz, Ng. Kwok, Jurate Pozeriene, Martin Campa // Health, Sport, Rehabilitation. ─ 2022. ─ № 8(2). ─ Р. 63-77. uk_UA
dc.description.abstract Мета: провести аналіз першого досвіду проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ)у випускників магістерської програми з фізичної терапії у Національному університеті фізичного виховання і спорту України. Матеріал та методи. У опитуванні прийняли участь 21 екзаменатор та 46 студентів. Анкета складалась з запитань, котрі оцінювали якість оснащення станцій, зрозумілість формату екзамену, а також інші аспекти. Результати. Усі викладачі повідомили про повну зрозумілість формату екзамену, але лише 13 (61,9%) з них відзначили аналогічний рівень зрозумілості для студентів. Екзаменатори виділили три основні причини невдалих спроб виконати навичку/завдання: недостатня підготовка, новий формат перевірки знань/екзамену, дещо інша спрямованість підготовки при навчанні. Розподіл відповідей щодо зрозумілості формату екзамену та завдань студентами статистично не відрізнялася у опитуванні студентів та викладачів. Переважна більшість викладачів вказала, що навички були достатньої важкості для мети екзамену. П’ять викладачів мали значні складності з оцінюванням виконання навички за наданим бланком, сім – у незначній мірі, інші не мали складнощів. Більшість студентів відзначила, що кількість станцій і обладнання були достатніми (статистичних відмінностей між відповідями студентів та викладачів не встановлено). Висновки. Проведене опитування виявило необхідність певних змін бланку оцінювання, освітньої програми, проведення спеціальних підготовчих занять для студентів. Отримані результати можуть бути використані для покращення розробки ОСКІ у галузі фізичної терапії в Україні. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Health, Sport, Rehabilitation uk_UA
dc.subject перший досвід адміністрування uk_UA
dc.subject клінічні та практичні навички uk_UA
dc.subject компетенції uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject опитування uk_UA
dc.title Рhysical Therapу Graduate Students' and Examiners' Perception of Objective Structured Clinical Examination: A Feed Back for Process Improvement uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account