Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Вітомський, В. В. | |
dc.contributor.author | Клавіня, A. | |
dc.contributor.author | Мруга, М. Р. | |
dc.contributor.author | Молік, Б. | |
dc.contributor.author | Гаврелюк, С. В. | |
dc.contributor.author | Реклайтієне, Д. | |
dc.contributor.author | Лазарєва, О. Б. | |
dc.contributor.author | Ковельська, А. В. | |
dc.contributor.author | Вітомська, М. В. | |
dc.contributor.author | Moргулец-Aдамович, Н. | |
dc.contributor.author | Kвок, Н. | |
dc.contributor.author | Пoзарієне, Ю. | |
dc.contributor.author | Кампа, М. | |
dc.date.accessioned | 2023-02-06T11:03:18Z | |
dc.date.available | 2023-02-06T11:03:18Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4178 | |
dc.description | Рhysical Therapу Graduate Students' and Examiners' Perception of Objective Structured Clinical Examination: A Feed Back for Process Improvement / Volodymyr Vitomskyi, Aija Klavina, Maryna Mruga, Bartosz Molik, Svitlana Gavreliuk, Diana Reklaitiene, Olena Lazarieva, Antonina Kovelska, Marina V. Vitomska, Natalia Morgulec-Adamowicz, Ng. Kwok, Jurate Pozeriene, Martin Campa // Health, Sport, Rehabilitation. ─ 2022. ─ № 8(2). ─ Р. 63-77. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета: провести аналіз першого досвіду проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ)у випускників магістерської програми з фізичної терапії у Національному університеті фізичного виховання і спорту України. Матеріал та методи. У опитуванні прийняли участь 21 екзаменатор та 46 студентів. Анкета складалась з запитань, котрі оцінювали якість оснащення станцій, зрозумілість формату екзамену, а також інші аспекти. Результати. Усі викладачі повідомили про повну зрозумілість формату екзамену, але лише 13 (61,9%) з них відзначили аналогічний рівень зрозумілості для студентів. Екзаменатори виділили три основні причини невдалих спроб виконати навичку/завдання: недостатня підготовка, новий формат перевірки знань/екзамену, дещо інша спрямованість підготовки при навчанні. Розподіл відповідей щодо зрозумілості формату екзамену та завдань студентами статистично не відрізнялася у опитуванні студентів та викладачів. Переважна більшість викладачів вказала, що навички були достатньої важкості для мети екзамену. П’ять викладачів мали значні складності з оцінюванням виконання навички за наданим бланком, сім – у незначній мірі, інші не мали складнощів. Більшість студентів відзначила, що кількість станцій і обладнання були достатніми (статистичних відмінностей між відповідями студентів та викладачів не встановлено). Висновки. Проведене опитування виявило необхідність певних змін бланку оцінювання, освітньої програми, проведення спеціальних підготовчих занять для студентів. Отримані результати можуть бути використані для покращення розробки ОСКІ у галузі фізичної терапії в Україні. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Health, Sport, Rehabilitation | uk_UA |
dc.subject | перший досвід адміністрування | uk_UA |
dc.subject | клінічні та практичні навички | uk_UA |
dc.subject | компетенції | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | опитування | uk_UA |
dc.title | Рhysical Therapу Graduate Students' and Examiners' Perception of Objective Structured Clinical Examination: A Feed Back for Process Improvement | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |