Media technologies and formation of a tourist destination brand: foreign and domestic experience

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Babushko, S
dc.contributor.author Opanasiuk, N
dc.contributor.author Rekun, N
dc.contributor.author Halytska, M
dc.date.accessioned 2022-09-15T10:53:23Z
dc.date.available 2022-09-15T10:53:23Z
dc.date.issued 2021-12
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3895
dc.description Media technologies and formation of a tourist destination brand: foreign and domestic experience / Svitlana Babushko, Nataliia Opanasiuk, Nataliia Rekun, Maiia Halytska // Університетські наукові записки. – 2022. – №5 (83). – С. 150-159. uk_UA
dc.description.abstract У статті визначено поняття «film-induced tourism» та окремі його види. Розглянуто механізми впливу кіно- і теле- медійної продукції на створення туристичної дестинації та її бренду. Досліджено світовий досвід впливу медіа технологій на розвиток туризму загалом і нового його виду – film-induced tourism. Наведено беззаперечні факти визнання суспільством вагомості медіа продукту, що призводить до збільшення кількості відвідування локацій, зображених у ньому, або локацій, пов`язаних з ним, що, в свою чергу, формує бренд дестинації. Саме фільми, що завоювали всесвітню популярність після їх виходу на екрани, сприяли формуванню впливових туристичних брендів. Проаналізовано досвід України у формуванні туристичного бренду за допомогою медіа технологій. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.subject медіа технології uk_UA
dc.subject film-induced tourism uk_UA
dc.subject туристична дестинація uk_UA
dc.subject туристичний бренд uk_UA
dc.title Media technologies and formation of a tourist destination brand: foreign and domestic experience uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу